17 Kasım 2014 Pazartesi

Mutfağımdaki Ferrari


Benim bir elektrikli çırpma telim var hani çorbaları püre haline getirdiğimiz elektrikli küçük mutfak aleti var ya ona takıp kullanılıyor. Ancak her kek veya tatlı yapışımda kollarım kopuyor ve bu nedenle çırpmayı genelde kısa tuttuğumdan pişen keklerden de pek performans alamıyordum. 

Bir ay kadar önce evde pizza yapmayı denedim. Pizza hamurunu yoğurmak ne büyük işkenceymiş o zaman anladım ve  kararımı verdim bir mutfak şefi alma zamanım gelmişti. İnternette marka/model araştırmaları, seyredilen videolar, hangi model hangi sitede daha uygun fiyatlı derken neredeyse hastanelik olacaktım. Gece rüyamda mikser görmeye başlamıştım. Yardımıma Hayattan Azıcık isimli bir blog yetişti diyebilirim. Kendiside bu yollardan geçerek bir profesyonel mutfak şefi sahibi olmuş ve bu konuda detaylı da bir yazı yazmış. (yazıya ulaşmak için tıklayın)

Kenwood KM336

Bazı markalara ulaşmak fiyatların yüksekliğinden benim için pek mümkün değildi ama seçenekleri orta-iyi kategorisinde bulunan 2 modele kadar düşürdüm. Biri Essenso Professeur, diğeri ise Kenwood KM336 modeli. Kenwood'un modelini Ankara'da gezdiğim hiçbir mağazada bulamadım. Essenso ise tüm Esse mağazalarında görülebilir haldeydi. İlla Kenwood'u görücem öyle alıcam derken, Cumartesi günü gittiğimiz avm deki Esse mağazasında meşhur %50+%50 indirimin üzerine birde mağazaya ve o güne özel %20 indirimi görünce Kenwood falan silindi kafamdan ve ferrarimi alıp eve geldik. Tahmin edeceğiniz gibi benden mutlusu yoktu :)



2 yorum :

asyalalesi dedi ki...

İyi günler. Ben de bu makinelerden almayı düşünüyorum ama araştırdıkça iyice karıştı kafam. Siz alalı biraz süre geçmiş, rica etsem bir değerlendirme yapsanız artı ve eksi yönleriyle.. Bir de ne kadara almıştınız? Şu an indirimde ama daha mı düşük fiyata almıştınız merak ettim, beklemek mi lazım daha acaba diye.. Garantisi ile ilgili bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler şimdiden, önce sağlıklı ve bol lezzetli günler dilerim :) seda

ogu dedi ki...

Seda Hanım, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Ev kullanımı için uygun bir makine. Tek eksiği kapağının olmaması. Un ve pudra şekeri ilave edilirken etraf biraz tozuyor. Artısı 2 karıştırma kabıyla geliyor. Bir de saatlerce çırpmaktan, yoğurmak kurtulmuş olmak süper. Ben yazıda da anlattığım gibi indirim zamanı ekstra bir indirimi de yakalayarak 716TL ye aldım. Daha ucuzunu bir tek internetten satış yapan sitelerde gördüm. Onlarda 699 a satıyorlardı. Garanti hakkında çok bilgim yok ama Esse'den daha önce buharlı ütü almıştım. Servis ihtiyacımız olduğunda kolay çözülmüştü. Saygılar, Ozge